Maybe btol kot ade sesetgh pndapat mengatakn relationship yg berisiko adelah long-distance relationship..dulu, aku selalu deny pndapat ni sbb bg aku xksah lar sejauh mn pon jarak yg pisahkn satu2 pasangan, as long as they love and trust each other theres nothing else matter. But sometime feeling plays us well.
Lpas lbey kurang sbulan lbey xjmpe / deting ngn mr yuX, I think I fall in love again..gosh…I was introduced to “him” since my first day in the company. I kept resisting to know “him”. But then, after 1 month here, I know I’m in love again.
The last time we met mse presentation PSM 2 kt UMP dulu..its been ages. Then after that, aku nekad xmo tau psl die lg. tp tkdir temukn lg aku dan die…aku x expect sume ni akn jd..and I’m not strong enough to tell mr yuX. I know he’ll be disappointed. For the sake of our relationship, I kept it to myself. And now I don’t think I can hide it anymore. I just cant stand it.
We meet everyday, during office hour or after office hour. Even when I was at home, I’ll still think of “him”…haih..jiwa kaco…suda lar sket2…mule2 dulu, mmg aku tolak sdaye upaye..tp lme2, bled a tiap2 ari kne ngadap, aku xmampu da nk tolak..aku da xlarat…capek dong….aku trpkse...maaf…
I love u
...
.....
........
..............
........
....
..

Lpas lbey kurang sbulan lbey xjmpe / deting ngn mr yuX, I think I fall in love again..gosh…I was introduced to “him” since my first day in the company. I kept resisting to know “him”. But then, after 1 month here, I know I’m in love again.
The last time we met mse presentation PSM 2 kt UMP dulu..its been ages. Then after that, aku nekad xmo tau psl die lg. tp tkdir temukn lg aku dan die…aku x expect sume ni akn jd..and I’m not strong enough to tell mr yuX. I know he’ll be disappointed. For the sake of our relationship, I kept it to myself. And now I don’t think I can hide it anymore. I just cant stand it.
We meet everyday, during office hour or after office hour. Even when I was at home, I’ll still think of “him”…haih..jiwa kaco…suda lar sket2…mule2 dulu, mmg aku tolak sdaye upaye..tp lme2, bled a tiap2 ari kne ngadap, aku xmampu da nk tolak..aku da xlarat…capek dong….aku trpkse...maaf…
I love u
...
.....
........
..............
........
....
..

.Net
p/s: pape pon, mat yusri tetap #1..haha..=)



13 comments:
oooo...pandai bermain kata-kata yea....
xkan mau kasi mat yusri pd pompuan lain kot
tu...dah ramai Q tunggu peluang je tu....
Ceh...
er,queue untuk cik moon ke atau encik yux?ade ke?
kak farah: err...bkn ler kak farah..
.net itu bkn lwnnye mat yusri..hehe
uish...mintk smpang ler...jgn2...heee..
narumi: jgn mara ye narumi..keh3..aku bushan
anonymous: hoho..no q anymore...
narumi: ko ingt aku curang ke..keh3..
hikhik... cuak betul.
ehee~~ ak nk jadik perepot no satu je kikiki... shah ale x jauh ne hahaha...
bubbly: haha..ape yg cuaknye sab..ko kn knal aku...keh3...
narumi: haha..repot lar...hihihi
korng sume jgn riso..xdenyer mun nk curang..dia xkuar umah pon..hehe
area umah kiteorg bnyk mami jarum..reporter xberbayar..
hehe.. da kne sound kat penjaga mun dah tuh... =P
belle: wah..mekaseh..hehe..haaa.dgr tuh...
narumi: btol lar..aku mn ade kuar2...kuar g pasa mlm ade r..bli ikn, sayo...ayam udang..2 je..
maybe pasni atention kt pkok2 sayo kot yg da naek tunas pg td...aku br notice..haha...
haaaa aku tahu moon setia... mana kuar ngn jantan2 len...
walo pon jauh dmata... kne ade trust kn.... bgus moon.. bgus... jgn men mata naaaa....
neh... bab .net neh... x leh blah..
mak sgala .net dh ko skang neh... ish...dloo perli2 aku ngn jiji.. mak .net la ape la ek... skang ko.. dh syang2 sama .net.... hu3...
arghhh.. database2..database2...
tingat keje aku yg blmbk.... wuu~
dewi: haha..aku trpkse sygkn .net lar weyh...nk wt cane..
ahaha..ko mmg ksyangan cik norlin lar shuwa..
Post a Comment